Kalistenika

HRAZDY, BRADLA, KRUHY a SVALY

Činky tě nelákají? I s vlastní vahou můžeš vybudovat sílu, svaly a být v perfektní formě. Staří Řekové i novodobí gymnasté jsou toho důkazem! Využij shyby, dipy, dřepy, statické výdrže a spoustu dalších účinných cviků. Nohy a střed těla nezůstanou pozadu. Díky postupnému pokroku si na své přijdeš jako začátečník i pokročilý.

12 týdnů / 2 tréninky týdně 

  • Síla napnutých paží: tajná zbraň gymnastického silového tréninku, která posílí nejen svaly, ale i pojivové tkáně
     
  • Komplexní rozvoj síly: Nejen kliky a shyby - zapojíš všechny roviny, kterých je tělo schopné
     
  • Zpevněný střed těla: Vybuduješ nezničitelné břišáky a ocelový střed těla kombinací statických a dynamických cviků
     
  • Nohy nezůstanou pozadu: Poznej sílu cviků na jedné noze. Rovnováha, síla, vyvážení

Nejsi si jistý, jestli tréninky zvládneš? Mrkni na náš kurz pro začátečníky!

Momentálně probíhá semestr LÉTO22. Další semestr - PODZIM22 bude startovat v září. Pokud se chceš předběžně registrovat, napiš nám prosím prostřednictvím formuláře níže.

Kontaktní formulář

Tento formulář je chráněn Google reCaptcha Zásady ochrany osobních údajů | Smluvní podmínky